نِت بوک زین شین خانم

دفترچه یادداشت مجازی یک خانم

نِت بوک زین شین خانم

دفترچه یادداشت مجازی یک خانم

بسم الله و ما توفیقی الا بالله

ما هیچ الهی همه تو

اینجا جایی است که افکاری که گاه و بیگاه به مغزم هجوم میاورند و تا جایی ننویسم خلاص نمیشم نوشته میشه

بایگانی
آخرین مطالب

دوباره وبلاگ

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۴۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


بعد از اینکه بلاگفا وبلاگ قبلیم رو پوکوند من برای ارضای حس نوشتن به دفترچه یادداشت و کانال تلگرام و صفحه شخصی اینستاگرامم رو آوردم ولی هنوز هم نتونستم جلوی حس وبلاگ نویسیم رو بگیرم.

با اینکه با سرزنش و تمسخر دیگران روبرو شدم و مدتی رو تو مود سرگردانی بودم حالادوباره وبلاگ رو انتخاب کردم باشد که آسوده بشم.

من همیشه گفتم و میگم گه نویسنده خوبی نبودم و نیستم ولی علاقه شدیدی به نوشتن دارم، همین.  


  • زین شین خانم

نظرات (۲)

  • کبوتر خاتون
  • خوش بازگشتی زین شین جون:) :*

    پس چی شد؟:)

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی